منتدى فتوك وفتوكة
مرحبا بك في موقع فتوك و فتوكةأكبر موقع رجالى ونسائى عربي حيث يجد الرجل و تجد المرأة مايعينه و يعينها في أمورحياته حياتها و يساعد على الفضفضه و معنا تجدون الصحبة الصالحة و الوصفة الناجحة في كل شيء من عبادات و جمال و ازياء و احلام و صحة و طبخ و زواج ووظائف
منتدى فتوك وفتوكة
مرحبا بك في موقع فتوك و فتوكةأكبر موقع رجالى ونسائى عربي حيث يجد الرجل و تجد المرأة مايعينه و يعينها في أمورحياته حياتها و يساعد على الفضفضه و معنا تجدون الصحبة الصالحة و الوصفة الناجحة في كل شيء من عبادات و جمال و ازياء و احلام و صحة و طبخ و زواج ووظائف
منتدى فتوك وفتوكة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى فتوك وفتوكة

مرحبا بك في موقع فتوك و فتوكةأكبر موقع رجالى ونسائى عربي حيث يجد الرجل و تجد المرأة مايعينه و يعينها في أمورحياته حياتها و يساعد على الفضفضه و معنا تجدون الصحبة الصالحة و الوصفة الناجحة في كل شيء من عبادات و جمال و ازياء و احلام و صحة و طبخ و زواج ووظائ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادعولي بظهر الغيب محتاجه لدعواتكم

كاتب الموضوعرسالة
سمر صفوت

ادعولي بظهر الغيب محتاجه لدعواتكم  Empty
مُساهمةموضوع: ادعولي بظهر الغيب محتاجه لدعواتكم    ادعولي بظهر الغيب محتاجه لدعواتكم  I_icon_minitimeالإثنين فبراير 11 2013, 05:43

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يا بنات ممكن تدعولي انا محتاجه لدعواتكم قوي انا تعبت قوي ادعولي ان ربنا ينولني اللي فبالي ويحققلي اللي بتمناه ويوضع حبي فقلب من احببت ويجمعني عليه عاجل غير اجل يا رب يا بنات يحققلي اللي نفسي فيه وينولني اللي فبالي ويرزقني بالخير ويوسع رزقي ويبسطني ويبعد عني الشر وكلام الناس ويسترني دنيا واخره ويجملني ويحسن خلقي وخلقي ويكرمني يالخير يا رب بالله عليكم متنسونيش فالدعاء بظهر الغيب وفالوقت المفترج ده
يا بنات انا نفسي يحس بيا ويحبني ويكرمنا ببعض يا رب
يا رب يستجيب لدعواتكم يا رب يا رب بشرني
يا رب بشرني بالقبول من ناحيته يا رب يحس بيا وميقدرش يعيش من غيري يا رب يا رب متحرمنيش منه ومتبعدنيش عنه ادعولي يا بنات جاااااااااااااااااااااااااااااااامد
انا نفسي فبشري تريحن
ي يا ربيا بنات انا كل يوم بنزل الموضوع ده عشان تدعولي مش لازم تردي عليا بس كل ما تفتكريني بالله عليكي ادعيلي ان ربنا يجمعني علي اللي بحبه عاجل غير اجل انا كل مواضيعي ع الدعاء ده بالله عليكم ادعولي

ادعولي بظهر الغيب محتاجه لدعواتكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادعولي بظهر الغيب محتاجه لدعواتكم